خانه / فناوری اطلاعات / مشاوره خرید دیزل ژنراتور
مشاوره خرید دیزل ژنراتور

مشاوره خرید دیزل ژنراتور

 

انتخاب و خرید یک دیزل ژنراتور معمولا باید با توجه خاصی صورت گیرد. در واقع کسانی که قصد خرید دیزل ژنراتور را دارند باید با شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند ارتباط برقرار کرده و با آن ها مشاوره نمایند. امروزه شرکت های زیادی اقدام به مشاوره در مورد خرید دیزل ژنراتور می کنند. در واقع این شرکت ها با ارائه محصولات خود با گذاشتن وقت خود برای مشتری تمام جنبه های آن را برای مشتری شرح داده و به مشتری کمک می کنند تا بسته به هزینه، نیاز و توان دلخواه خود یک انتخاب دقیق داشته باشند. شرکت دیزل ژنراتور کامینز و شرکت دیزل ژنراتور پرکینز دو شرکتی هستند که علاوه بر فروش اقدامات مشاوره ای نیز انجام می دهند. مهمترین نکاتی که این شرکت ها به مشتریان خود در هنگام خرید اشاره می کنند شامل موارد زیر می باشد.

– آن ها توصیه می کنند که محصولی را خرید کنند که دارای گارانتی معقول باشد. آن ها گارانتی های معتبر را از سایر گارانتی ها جدا می کنند و اطلاعات آن را به مشتریان به صورت دقیق و واضح می گویند.

– آن ها ممکن است در طول مشاوره سوالاتی را از مشتری بپرسند. برای مثال اینکه هدف از خرید آن ها از دیزل ژنراتور تامین برق اضطراری است یا برق دائمی؟ یا اینکه در کدام بخش قصد استفاده از آن را دارند. در واقع برای پیشنهاد یک دیزل ژنراتور مناسب میزان بار در مواقع قطع جریان برق را باید مد نظر قرار داد و سپس متناسب با آن دیزل ژنراتور مناسب را به خریدار پیشنهاد کرد. این مورد باعث می شود تا از مشکلات بعدی جلوگیری شده و رضایت مشتری افزایش پیدا کند.

دیزل ژنراتور

– فروشنده و مشاور باید بداند که در مصارف مشتری قطع برق امری موقت است و یا به تناوب ممکن است رخ دهد. دلیل این امر این است که باید دانست که آیا از دیزل ژنراتور به عنوان برق اضطراری استفاده می شود یا به عنوان یک مولد برق دایم. با دانستن این نکته می توان دیزل ژنراتور مناسبی را به مشتری پیشنهاد نمود تا از خطرات و نارضایتی های بعدی جلوگیری به عمل آید.

– مشتری باید بداند که از دیزل ژنراتور چه انتظاری دارد. در واقع عمر مفید آن را چه قدر در نظر گرفته است و چه مقدار برای آن می خواهد هزینه کند. در واقع بین مشتری که یکسال از این موتور انتظار کار دارد با مشتری ای که انتظار چند سال کارکرد مفید از این دستگاه دارد تفاوت بسیار زیادی می باشد و بسته به انتخاب مشتری و هزینه ی او باید مناسب ترین مورد به او پیشنهاد گردد.

– یکی دیگر از نکات مهم توان الکتریکی دیزل ژنراتور است که مشتری بسته به نیاز خود باید آن را مشخص نماید.

از طرفی مشتری نیز باید دقت کافی در هنگام خرید داشته باشد. در هنگام خرید موتور دیزل ژنراتور باید دقت داشت که پلاک موتور کپی نشده باشد. نکته مهم دیگری که مشتری باید دقت داشته باشد این است که دستگاه مورد نظر ساخت کدام کشور است؟ آیا کیفیت لازم را دارد؟ آیا دستگاه اصل است و یا تقلبی. در غیر اینصورت و رعایت نکردن نکات ارائه شده نمی توان انتظار یک خرید موفق و به صرفه را داشت.

درباره admin

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*


رفتن به بالا
ساخت سایت : عصر آسیا مجری طراحی سایت در اصفهان