خانه / فناوری اطلاعات / ساخت سوله و براورد هزینه های سوله سازی
ساخت سوله و براورد هزینه های سوله سازی

ساخت سوله و براورد هزینه های سوله سازی

 

ساخت سوله

به سازه ای با سقف شیبدار ، سوله گفته می شود. برای طراحی و ساخت سوله باید نکات و شرایط فنی را درنظر بگیریم. ساخت سوله ها باید به گونه ای باشد که تحمل  بارهایی با وزن های مختلف را داشته باشد. مصالحی که در ساخت آن استفاده می شود، زمینی که قرار است سوله در آن ساخته شود و در نوع سوله  ایی که می خواهد طراحی شود همه ی اینها تاثیر گذار در تحمل بار می باشند.  اجزای تشکیل دهنده ی سوله رفتر، استرات، ستون، سگراد، پرلین، پیچ و مهره،و … می باشند . برای طراحی کردن سوله باید  طول ، عرض ، ارتفاع ستون ، ارتفاع تاج ، شیب سقف ، وجود نورگیر سقف و ارتفاع سکوی جرثقیل سقفی را درنظر گرفت.  سازنده سوله ها در اصفهان شیب آنها را با توجه به هر منطقه طراحی می کنند. به عنوان مثال در مناطق کویری چون برف کمتری می بارد سوله ها شیب  10% الی 15% و در مناطق غربی و برف خیز از شیب 20% الی 25% استفاده میگردد.

اگر بخواهیم سوله های دست دوم را خریداری کنیم باید به طول ، عرض و ارتفاع آن اهمیت بدهیم .

ساخت سوله

یکی از مهمترین بخش های اجرای سوله ، اجرای فنداسیون می باشد و به نظر می رسد که ساده به نظر بیاد ولی از آنجایی که تمامی نیروهای بار باد ، زلزله و برف هر منطقه از طریق فنداسیون به زمین منتقل می شوند ، مهم می باشد.

قیمت سوله

 همان طور که می دانیم سازه های  فلزی ساختمانی در انواع مختلف در بازار وجود دارد که با نام های تجاری مختلف خرید و فروش می شود که هر کدام نشان دهنده ی یک نوع خاصی از سوله ها هستند که با توجه به فعالیت مورد نظر می توان مناسب ترین سوله را انتخاب کرد.از دیگر موارد در مورد سازه ها  محاسبه ی هزینه ی سوله است که در براورد هزینه های  ساخت سوله دانش و تخصص و هم چنین تجربه ی محاسبه کننده در طراحی نقشه در تعیین هزینه ی ساخت سوله و قیمت سوله موثر است  هم چنین محاسبه هزینه های ساخت سوله بر اساس وزن سازه ساخته شده بر حسب کیلوگرم می باشد

محاسبه هزینه اجرای پوشش سقف سوله بر اساس کیفیت مصالح به کار رفته محاسبه می شود و همچنین محاسبه نوع پوشش بر حسب متر مربع است.

سوله دست دوم برای قیمت گذاری از پارامتر های زیادی تبعیت میکنند که  ما  سعی کرده ایم با بیان عوامل موثر بر قیمت سوله دست دوم  و کاربران گرامی را از نظر سطح اطلاعاتی بالاتر ببریم . توجه داشته باشید  که قیمت نهایی سوله دست دوم براساس نرخ روزانه سازه های فولادی محاسبه می شود

بازسازی سوله های دست دوم براساس نقشه فنی موجود ، میزان کارکرد قبلی و میزان آسیب هنگام تخریب سازه محاسبه می شود.

ساخت سوله

 براین اساس لازم است کلیه مراحل مقاوم سازی سوله در هنگم جمع اوری سوله  به درستی انجام شود و باید پس از اتمام مراحل تعمیر و ساخت سوله که زیر نظر مهندسین انجام میگیرد مرحله ی رنگ امیزی سازه  با دقتی زیاد انجام گیرد .

بی شک هزینه تمام شده در ساخت اسکلت فلزی به پارامتر های زیادی وابسته است . هزینه طراحی اولیه و نقشه برداری برای ساخت اسکلت فلزی ، نوع مصالح به کار برده شده در ساخت اسکلت فلزی، هزینه نصب و اسکان سازه در محل و علاوه بر هزینه حمل و نقل سازه تا محل نصب می تواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی محصول داشته باشد که باید مورد توجه قرار گیرد و کلیه موارد مربوط به ساخت اسکلت فلزی باید مورد سنجش و بررسی قرار گیرد تا بتواند هزینه نهایی را مشحص سازد.

اگر همچنان پرسشی در خصوص هزینه ساخت سوله 500متری و هزینه ساخت سوله 1000 متری و تعرفه ی نهایی آن دارید می توانید با عمران مومان تماس بگرید و از راهنمایی  و اطلاعات مشاوران  و کارشناسان  ما در این خصوص  بهره مند شوید .

درباره admin

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*


رفتن به بالا
ساخت سایت : عصر آسیا مجری طراحی سایت در اصفهان