خانه / فناوری اطلاعات / انواع جی پی اس خودرو ، ردیاب ماشین و ردیاب شخصی
انواع جی پی اس خودرو ، ردیاب ماشین و ردیاب شخصی

انواع جی پی اس خودرو ، ردیاب ماشین و ردیاب شخصی

شرکت مهندسی بازرگانی پارس نما 

تولید کننده انواع ردیاب خودرو ،جی پی اس  خودرو و ردیاب شخصی

ردیاب خودرو یک دستگاه الکترونیکی است که با استفاده از سیگنال های ماهواره ای (GPS) موقعیت خود را به صورت طول و عرض جغرافیایی محاسبه می کنند.

ردیاب خودرو در دو نوع آنلاین و آفلاین هستند که امروزه بیشتر نوع آنلاین آن استفاده می شود با ردیاب خودرو آنلاین موقعیت خودرو محاسبه می شود و از طریق اس ام اس یا GPRS به نرم افزار ردیابی فرستاده می شود.

محل نصب ردیاب خودرو هم معمولا در داخل کابین خودرو به صورت مخفی یا آشکار است.

از جی پی اس برای ردیابی و مسیریابی هواپیما،کشتی و در علومی مثل زمین شناسی، هواشناسی و زلزله شناسی بهره می گیرند که امروزه استفاده از جی پی اس ماشین هم به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

فعالیت شرکت پارس نما در زمینه ردیاب خودرو و ردیاب شخصی است که در ادامه به فعالیت ها، خدمات و نقاط قوت این شرکت اشاره می شود.

عملکرد ردیاب شخصی نیز مانند ردیاب خودرو است با این تفاوت که ردیاب شخصی در ابعاد کوچکتر ساخته می شوند به گونه ای که قابلیت حمل در جیب یا کیف را دارد.

همچنین نرم افزارهایی برای ردیابی موبایل های هوشمند طراحی شده اند که بیشتر برای کارمندان و وزیتورهای خارج از شرکت کاربرد دارد.

ارائه انواع ردیاب ماشین(ردیابی از طریق سایت، نرم افزار موبایل(اندروید، ایفون)و پیامک – رم خور دو سیم کارت – شنود صدای داخل کابین – خاموش کردن خودرو از طریق پیامک – هشدار باز شدن درب، روشن و خاموش شدن خودرو – دارای ریموت کنترل جهت فعال و غیرفعال کردن هشدارهای دستگاه – قابلیت باز و بسته کردن درب خودرو از طریق ریموت کنترل)

ردیاب ماشین

ردیاب خودرو

جی پی اس ماشین

ارائه انواع جی پی اس خودرو دوربین دار(ردیابی از طریق سایت، نرم افزار موبایل(اندروید، ایفون)و پیامک – رم خور دو سیم کارت – شنود صدای داخل کابین – خاموش کردن خودرو از طریق پیامک – هشدار باز شدن درب، روشن و خاموش شدن خودرو – دارای ریموت کنترل جهت فعال و غیرفعال کردن هشدارهای دستگاه – قابلیت باز و بسته کردن درب خودرو از طریق ریموت کنترل – دارای دوربین جهت گرفتن عکس از داخل کابین خودرو)

جی پی اس خودرو

ارائه انواع ردیاب موتورسیکلت(ردیابی از طریق سایت، نرم افزار موبایل(اندروید، ایفون)و پیامک – دارای دو سنسور ضربه در صورت حرکت موتورسیکلت، تماس گرفته و پیامک میدهد – قابلیت تماس با دستگاه و شنود صدای محیط – امکان هشدار پیامک و تماس در صورت روشن شدن موتورسیکلت – دارای ریموت برای غیر فعال کردن هشدارها – قابلیت اتصال آژیر – امکان خاموش نمودن موتورسیکلت از طریق پیامک)

ردیاب موتورسیکلت

ارائه انواع ردیاب شخصی و همراه(ردیابی از طریق سایت، نرم افزار موبایل(اندروید، ایفون)و پیامک – دارای دو سنسور ضربه و صدا در صورت فعال شدن با شماره های ذخیره شده تماس می گیرد – قابلیت تماس با دستگاه و شنود صدای محیط – ضدآب، ضربه، ضد گرد و غبار – قابلیت آماده باش کاری برای 7روز با یک بار شارژ)

ردیاب شخصی

ردیاب همراه

 

پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش ایده آل به مشتریان

گارانتی تعویض تا یک سال

اعزام سریع کارشناس به محل

عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن، وکشاورزی اصفهان

عضو نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان

دارای مجوز از سندیکای شرکت های مکان یابی رادیویی

مورد تایید اداره کل راهداری و حمل و نقل کشور

دارای نمایندگی های متعدد در سراسر کشور

تلفن تماس: 03132659164

آدرس :اصفهان- خ بزرگمهر – ابتدای خ بی سیم-ساختمان صبا – طبقه اول

ایمیل:gerami.parsnama@gmail.com

Parsnamaco.ir

 

درباره admin

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*


رفتن به بالا
ساخت سایت : عصر آسیا مجری طراحی سایت در اصفهان