خانه / فناوری اطلاعات / امکانات نرم افزاری دستگاه تست و کشش
امکانات نرم افزاری دستگاه تست و کشش

امکانات نرم افزاری دستگاه تست و کشش

1قابليت نصب لودسلهاي مختلف از Kgf 1 تا ظرفیت ماگزیمم (مثلا”  2 تن  یا  10 تن یا 40 تن )  . در حالت عادی ، لودسل های که بر روی دستگاه نصب می شوند داراي ظرفيت  ماگزیمم بوده و لودسلهاي ديگر در صورت سفارش همراه دستگاه تحويل مي‌گردد

2- قابليت تست كشش بر روي قطعات تخت (چهار ضلعي) يا مدور (مفتولي) با ابعاد مختلف ( برابر سفارش گوه ها ) وجود دارد .

3- قابليت تست فشار تا ماکزيمم نيروي مجاز ( با نصب فک های ویژه تست فشار یا خمش . ) وجود دارد .

4- به همراه دستگاه يك دست فك  وژگريپ به همراه یک سري گوه‌هاي تخت گير و یا  یک سري گوه‌هاي مفتول گير تحویل میگردد . ( اگر سایز های دیگر بخواهید تحت سفارش تحویل می شود )

دستگاه تست و کشش

 5- با توجه به شکل طراحی ،  تعويض گوه ها و حتی  فكها به راحتي و توسط يك نفر انجام پذير مي‌باشد .

6- قابليت حركت دستگاه تست و کشش از 1/0   ميلي‌متر بر دقيقه تا 500 ميلي‌متر بر دقيقه (سرعت تست)  برای دستگاه تا ظرفیت 5  تن  و حداکثر 250 میلی متر بر دقیقه برای دستگاه 5 تن به بالا بوده و ضمناً علاوه بر سرعت تست ، تنظیم  سرعتهاي حركت Jog  و  mini jog جهت حركت Cross head انجام ‌پذير مي‌باشد .

7- در كليه تستهاي كشش و فشار دستگاه داراي پروتكتور نيروقابل تنظیم  تا سقف ظرفيت لودسل مي‌باشد .

8- درایور دستگاه داراي محافظهاي كامل برقي بوده و در مقابل نوسانات الكتريكي مقاوم مي ‌باشد .

9- پس از نصب قطعه و استارت با شروع و اتمام تست ، كلية عمليات اتوماتيك انجام پذيرفته و گراف و اطلاعات بصورت همزمان بر روي صفحة مانيتور نمايش داده مي‌شود و در پایان تست جداول ریپورت با اطلاعات کامل و آماده پرینت ارائه می گردد .

امکانات موجود در نرم افزار :

از امکاناتی که برای نرم افزار دستگاه تست و کشش وجود دارد می توان به قابليت ثبت كليه مشخصات قطعه ، اپراتور ، مشتري ، و … در قسمت  Setting ، قابليت SAVE اتوماتيك و پرينت رنگي در سايزهاي  A3 و A4 ، رسم همزمان گراف (گرافهاي تنش – كرنش  و   نيرو- تغيير طول ) ، قابل تبديل به سيستم‌هاي اندازه‌گيري MKS ، SI و BS ، دارای قابلیت تغییر اتوماتیک اسکیل منحنی در حین انجام کار ، امکان تنظیم اتوماتیک صفر کردن یا نکردن میزان طول اولیه اعمالی به قطعه در اثر اعمال پیش بار ، نمونه برداری  نیرو با سرعت و تعداد بالا در واحد زمان که قابل تنظیم و تغییراست ، امكان بازگشت اتوماتيك Cross head به جاي اوليه پس از انجام هر تست و …. اشاره کرد .

درباره admin

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*


رفتن به بالا
ساخت سایت : عصر آسیا مجری طراحی سایت در اصفهان