خانه / برنامه نویسی وب / آموزش PHP / ایجاد خبرنامه با فیدبرنر
ایجاد خبرنامه با فیدبرنر

ایجاد خبرنامه با فیدبرنر

سلام به همه ی دوستان عزیز امروز با آموزش ساخت خبرنامه ی فیدبرنر feedburner در خدمتتون هستیم, یکی از ابزارهای قدرتمند گوگل ابزار فیدبرنر (feedburner) می باشدکه می توان با استفاده از آن یک خبرنامه ی حرفه ای برای سایت ایجاد کرد این خبرنامه برای هر وب سایت مناسب می باشد یعنی فقط برای وردپرس نیست و می توان از ان در سایت ها و وبلاگ های دیگر استفاده کرد.

خوب برای این کار ابتدا به این آدرس برید: feedburner.google.com

باید شما اکانت جیمیل داشته باشید تا بتوانید از این سرویس استفاده کنید , اگر شما اکانت gmail ندارید می تونید به این ادرس برید و برای خود یک حساب کاربری ( ایمیل ) ایجاد کنید. mail.google.com/‎ وقتی وارد این قسمت شدید یک گزینه در بالای صفحه وجود دارد به نام SIGN UP با کلیک روی این گزینه می توانید اطلاعات خود را وارد کنید و به راحتی یک جیمیل برای خود بسازید. ( رایگان هم هستش )

ساخت خبرنامه ی فیدبرنر feedburner

خوب بعد از اینکه به آدرس فیدبرنر رفتید از شما آدرس جیمل و پسوورد می خواهد تا وارد ابزار feedburner شوید.

بعد از اینکه اطلاعات جیمیل خود را وارد کردید وارد ابزار فیدبرنر می شوید که شبیه تصویر زیر می باشد. feedburner
همون طور که در تصویر مشخص کردیم داخل اون کادر آدر فید سایتتون رو وارد کنید , اکثرا آدرس فید سایت به این صورت هستش مثلا وب سایت ما ( bigtheme.ir/feed ) آخرش یه /feed داره. داخل کادر اون آدرس رو بنویسید و بعد تیک گزینه ی روبه روشم بزنید و بر روی next کلیک کنید. اگر آدرس رو اشتباه بزنید قبول نمیکنه  و خطا میده.

ساخت خبرنامه ی فیدبرنر feedburner

در مرحله ی بعدی , بعد از اینکه آدرس فیدتون رو وارد کردید کادری باز میشه شبیه تصویر بالا  و عنوان سایتتون رو نشون میده به صورت پیش فرض عنوان فعلی سایتتو رو میشه عنوان فید برنرتون  ( میشه گفت اسم فیدبرنر میشه ) , در کادر پایینشم آدرس ایجاد شده برای شما ر ونشون میده. خوب روی گزینه ی next کلیک کنید.در مرحلهی  بعد کادری باز میشه که اگر قسمت بالای کادر رو نگاه کنید میبینید که سه مرحله هستش برای شخصی سازی ( اینجا توضیحی نمی خواد در این سه مرحله روی گزینه ی next کلیک کنید )

مرحله ی بعدی مشخص کردن اشتراک ایمیلی می باشد. به تصویر زیر نگاه کنید…

ساخت خبرنامه ی فیدبرنر feedburner

ابتدا روی گزینه ی punlicize کلیک کنید سپس از سمت چپ روی گزینه ی Email Subscriptions که در تصویر مشخص شده کلیک کنید. بعد از اینکه روی این گزینه کلیک کردید یه محتوایی نشون میده که آخرش یه دکمه ی Activate داره روی این گزینه کلیک کنید. مرحله ی پایانی هم شبیه تصویر زیر می باشد.

برگرفته از سایت bigtheme.ir

 

 

درباره admin

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*


رفتن به بالا
ساخت سایت : عصر آسیا مجری طراحی سایت در اصفهان