خانه / بازاریابی اینترنتی / تیمال بزرگترین خرده فروشی فضای دیجیتال
تیمال بزرگترین خرده فروشی فضای دیجیتال

تیمال بزرگترین خرده فروشی فضای دیجیتال

سلام خدمت شما کاربران گرامی

در ادامه مقالات معرفی بیست سایت برتر جهان، این بار نوبت به وب سایت تیمال می رسد. تیمال بزرگترین خرده فروشی فضای دیجیتال دنیاست که احتمالا نام آنرا شنیده اید.

پس با طراحی سایت در اصفهان همراه باشید با معرفی

دوازدهمین وب سایت برتر جهان : تیمال بزرگترین خرده فروشی فضای دیجیتال

آدرس وب سایت :http://www.tmall.com

گروه علی بابا قوی ترین وگسترده ترین پورتال دنیا در حوزهB2C  و B2B2  می باشد این پورتال بین المللی در عرصه های تجاری و اقتصادی فرصت های کسب و کار برای عمده فروشان، خرده فروشان و آشنا کردن فعالان کسب و کار با یکدیگر را فراهم کرده است. گروه علی بابا توسط جک ما در سال 1999 راه اندازی شد. هرم گروه علی بابا شامل Alibaba.com ،Tmall.com و Taobao.com می باشد . سایت تیمال در سال 2008 به عنوان taobao mall معرفی شد ولی بعد به tmall تغییر نام داد. تیمال با هدف برندسازی توسط گروه علی بابا شکل گرفت. تیمال با شعار ” تیمال بیایید و بخرید” و ” تیمال بیایید همه چیر ردیف میشه” فعالیت خود را آغاز کرد.

tmall03

سایت تیمال یک پلت فرم جهت برندهای محلی چینی و بین المللی برای فروش کالاست که فرصت حضور و معرفی برندهای بین المللی را به خوبی فراهم آورده است، از جمله این برندها می توان به apple با آدرس apple.tmaill.com و nike با آدرس nike.tmall.com اشاره کرد. عمده مصرف کنندگان تیمال کاربران چین، تایوان، ماکائو و هنگ هنگ هستند.

تیمال در نوامبر سال 2010 کمپانی تبلیغات خود را با هزینه 30 میلیون دلار راه اندازی کرد، هدف این کمین تبلیغاتی شناساندن نام های تجاری یا برندها در میان مصرف کنندگان بود.

کاربران تیمال در ابتدا، مصرف کنندگان خاص بودند که کالاهای باکیفیت و مارکدار را خریداری می کردند و توسط صاحبان تعدادی از برندها و خرده فروشان بین المللی و چینی تاسیس شد. تیمال هم اکنون بیش از 70000 برند بین المللی و مارک های چینی را در خود جای داده است. همچنین تیمال میزبان 50000 تاجر می باشد و به بیش از 180 میلیون خریدار، خدمات ارائه می کند.

tmall01

نکته جالب توجه دیگر اینکه ، سایت تیمال تماما به زبان چینی طراحی شده و حتی یک صفحه انگلیسی در آن وجود ندارد تا کاربران بین المللی از آن بهره  برند. اگر نگاه دقیق تری به سایت های برتر دنیا در رتبه بندی الکسا بیاندازیم متوجه می شویم که یک سوم سایت های برتر دنیا را چینی ها و زبان چینی به خود اختصاص داده اند. این آمار  نشان می دهد، اگر  به دنبال راه اندازی کسب و کاری  مثل سئو سایت در اصفهان در دنیای اینترنت هستید، بهتر است حداقل یک یا دو صفحه به زبان چینی برای جذب تعدادی کاربر فعال و با سواد چینی داشته باشید . تی مال در میان آمار الکسا رتبه 12 دنیا و رتبه 4 چین را به خود اختصاص داده است.

tmall02

سایت تی مال شبیه سایت آمازون است و روش کاری پرتال آن همانند سایت تاوباو می باشد. با این تفاوت که در تاوباو مصرف کنندگان فعالیت داشتند و در تیمال فعالان کسب و کار برای شناسندن برندهای خود و معرفی کالا و خدمات فعالیت دارند همچنین عمده فعالیتش در حوزه کالا و خدمات دیجتال است.

مراجعه به مقاله قبلی : یازدهمین وب سایت جهان (بزرگترین غول خرده فروشی اینترنتی دنیا)

درباره admin

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*


رفتن به بالا
ساخت سایت : عصر آسیا مجری طراحی سایت در اصفهان