خانه / سخت افزار / مسابقه آنلاین آواژنگ درباره مادربردهای سری 8 گیگابایت
مسابقه آنلاین آواژنگ درباره مادربردهای سری 8 گیگابایت

مسابقه آنلاین آواژنگ درباره مادربردهای سری 8 گیگابایت

شرکت آواژنگ به تازگی بر روی وب سایت رسمی خود اقدام به برگزاری یک مسابقه آنلاین درباره مادربردهای سری ۸ و گیگابایت و امکانات و قابلیت های برجسته آنها نموده است.

به گزارش ایتنا گیگابایت چندی پیش و با انتشار نسل چهارم پردازنده‌های Core اینتل با نام تجاری Haswell، مادربردهای سری ۸ خود را به طور گسترده‌ای در سراسر دنیا توزیع کرد.
این سری از مادربردهای گیگابایت در بازارهای داخلی نیز با گارانتی آواژنگ در اختیار کاربران مشتاق به نسل جدید رایانه های رومیزی قرار گرفته است.

این مادربردها از امکانات بسیاری برخوردار می‌باشند و هرکدام از آنها ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند. برای مثال مادربرد G۱.Sniper ۵ از قابلیت‌های صوتی پیشرفته و منحصر به فردی برخوردار می‌باشد و برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی گردیده است.
مادربردهای Z۸۷X-OC Force و Z۸۷X-OC نیز با امکانات مخصوص اورکلاکینگ برای اورکلاکرهای حرفه‌ای و جهت دسترسی به بالاترین رکوردها تولید شده است.
مادربردهایی از جمله Z۸۷X-D۳H و Z۸۷-HD۳ نیز با امکانات محدودتر و قیمت مناسب‌تر، مخصوص کاربران نیمه حرفه‌ای می‌باشند.

از جمله مهم‌ترین فناوری‌های به کار رفته در این سری از مادربردهای گیگابایت می‌توان به فناوری صوتی AMP-UP، فناوری اورکلاکینگ OC Ignition، فناوری افزایش طول عمر مادربرد Ultra Durable ۵ Plus، سینکآهای خنک کننده جدید و مدار تغذیه پیشرفته اشاره کرد.

برای شرکت در مسابقه آنلاین آواژنگ کافیست به وب سایت Avajang.com مراجعه کنید و پس از مطالعه میکروسایت‌های “استانداردی جدید در پایداری” و “مادربردهای G۱-Killer گیمینگ سری ۸ گیگابایت”، به سوالات مطرح شده پاسخ دهید تا به قید قرعه برنده سه عدد هارد اکسترنال یک ترابایتی باشید.

درباره admin

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*


رفتن به بالا
ساخت سایت : عصر آسیا مجری طراحی سایت در اصفهان