خانه / دنیای فناوری / دوره MBA و بورس
دوره MBA و بورس

دوره MBA و بورس

مجتمع آموزشی یاقوت اصفهان

آموزش بورس در اصفهان

آموزش بورس

بورس یک کلمه فرانسوی به معنای کیف پول است و برای آشنایی با آن بهتر است ابتدا با تعریف بازار آشنا شوید.

بازار مکانی است که در آن دارایی ها خرید و فروش می شود. دارایی ها دو نوع هستند، دارایی های واقعی و دارایی های مالی.

دارایی های واقعی مثل زمین، ساختمان و انواع کالاها و دارایی های مالی درواقع دارایی های کاغذی هستند مثل سهام و اوراق مشارکت.

بورس‌ بازاری است که در آن دارایی‌های مختلف مورد معامله قرار می‌گیرد.

ورود به بازارهای سرمایه همچون بورس سهام، بورس کالا، فرابورس و … یکی از روشهای نوین سرمایه گذاری است. که در جهان قدمتی بیش از چهارصد سال دارد و امروزه این قبیل سرمایه گذاری ها در کشور ما رونق بیشتری گرفته است . معامله در بازارهایی همچون بازار بورس علیرغم سودآوری بالا در صورت نداشتن دانش کافی می تواند با ضررهای بزرگ همراه باشد. از این رو فراگرفتن اصول تحلیل و معامله در بازار بورس امری ضروری خواهد بود.

آموزشگاه یاقوت برگزارکننده دوره آموزش بورس در اصفهان است و هدف از برگزاری این دوره های آموزشی، آشنا شدن علاقه مندان به فعالیت در بازارهای مالی با ساختار این بازار و کاربرد های مختلف آن است.

دوره MBA اصفهان

دوره MBA

MBA یا مدیریت اجرایی مدیریت کسب و کارهاست. مدیریت کسب و کار ها کلیه عملیات اصلی و پشتیبانی زنجیره ارزش شامل تأمین منابع، طراحی، تولید، فروش و عرضه محصولات و خدمات، منابع انسانی، فناوری اطلاعات، مالی، برنامه ریزی و….. را در بر می گیرد. در واقع کل فرآیندهای یک کسب و کار را شامل می شود. دوره حرفه ای مديريت اجرایی به منظور آموزش، توسعه و تأمین مدیران و کارشناسان مستعد و شایسته با دیدگاه کسب و کار برای بنگاه ها و سازمان های خدماتی و تولیدی در بخش های خصوصی، دولتی و تعاونی جهت انجام وظابف، طرح ها و پروژه های شرکت ها و سازمان های کشور تهیه و تدوین شده است .

در شرایط کنونی بازار که رقابت بین شرکت ها و سازمان ها بیشتر و سخت تر شده ضرورت و اهمیت MBA را بیشتر می کند.

بنابراین گذراندن یک دوره آموزشی MBA برای هرکسی که می خواهد در رقابت با رقبا و کسب و کارش موفقیت بیشتری داشته باشد لازم و ضروری است.

مجتمع آموزشی یاقوت افتخار دارد که اولین برگزار کننده دوره MBA  اصفهان در سه سطح تحت نظارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان می باشد.

در سطوح آموزشی دوره MBA اصفهان می توانید مهارتهای کسب و کار را به خوبی فراگیرید. به طور مثال در سطح یک می توانید توانائی اجرا و عملیاتی نمودن مبانی سازمان و مدیریت، توانائی در عملیاتی نمودن مسائل روز مدیریت، توانائی کسب مهارتهای عمومی بازاریابی، توانائی بکارگیری دانش و مهارتهای مالی، توانائی بکارگیری دانش و مهارتهای حسابداری را آموزش ببینید.

در سطوح بالاتر و همچنین سطح پیشرفته میتوانید توانایی های دیگری در کسب و کار بیاموزید.

دوره تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک

آموزش تجارت الکترونیک از مهمترین عوامل در راه اندازی کسب و کار اینترنتی ،بازاریابی اینترنتی موثر ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی یا وب سایت تجاری و در یک کلام ایجاد  مدیریت و بهره برداری از یک سیستم تجارت الکترونیک موفق و کار است .

مجتمع آموزشی یاقوت اصفهان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور و وزارت کار و امور اجتماعی برگزار کننده دوره های تجارت الکترونیک است.

آدرس: اصفهان، چهارباغ بالا، خ نیکبخت ، بن بست کیهان پلاک 137

تلفن:03136625140 و 03136625130

ایمیل: yaghootesfahan@yahoo.com

Ygt.ir

درباره admin

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*


رفتن به بالا
ساخت سایت : عصر آسیا مجری طراحی سایت در اصفهان